Wniosek o wymeldowanie, kserokopia tytułu prawnego do lokalu, dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Wniosek składa osoba, która posiada tytuł prawny do lokalu.
Urząd Gminy w Giżycku
ul. Mickiewicza 33
11-500 Giżycko
Ewidencja ludności i dowody osobiste
pokój nr 14 (I piętro)
opłata skarbowa 1o zł od każdej decyzji
1 miesiąc; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesiące
Termin może być przedłużony, po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.
- Art.35 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t.j. Dz.U.2017.657)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2016.23 z późn. zm.);
Odwołanie od decyzji w sprawie meldunkowej wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Giżycka
Organ gminy wydaje z urzędu lub na wniosek właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu decyzję w sprawie wymeldowania obywatela polskiego, który opuścił miejsce pobytu stałego albo opuścił miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnił obowiązku wymeldowania się.